Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1810, octubre 28-novembre 10. Barcelona

Título: Correspondència de l'Hospital amb l'intendent de Barcelona

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'intendent de Barcelona sobre l'assignació a l'Hospital d'un dret sobre la farina que entrarà per les portes de la ciutat, aprovat pel governador; la minuta de resposta de l'Hospital conté un informe sobre els problemes d'espai i econòmics de la institució amb l'arribada de soldats malalts.

Nivel de clasificación: Almoines

Número: 4753

Número de Registro: R.239

Formato: Paper

Medidas: 300 x 210 mm

Lenguas: Castellà / Francès

Folios: 2 doc.

Topográfico: AHSCSP Ocupació francesa. Vol. IV. Inv. 4. Carpeta 1/27

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda